Zakres robót
Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych decyzji administracyjnych, budowie odcinka drogi S11 oraz uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Projekt i budowa drogi S11 Koszalin – Szczecinek, odc. w. Koszalin Zachód (bez węzła) – w. Bobolice: Odcinek 1. węzeł Koszalin Zachód – węzeł Zegrze Pomorskie (z węzłem), obejmuje w szczególności:
I ETAP PRAC PROJEKTOWYCH:
1. Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji.
II ETAP REALIZACJI ROBÓT:
1. Roboty przygotowawcze.
2. Roboty drogowe w zakresie:
• budowy odcinka drogi ekspresowej S11 długości 16,807 km,
• budowy węzłów drogowych,
• wzmocnienia podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
• przebudowy istniejącej sieci dróg publicznych i dróg wewnętrznych będących w kolizji z realizowaną drogą ekspresową,
• budowy systemu odwodnienia drogowego,
• budowy chodników i zatok autobusowych,
• budowy wzdłuż drogi ekspresowej dróg dojazdowych obsługujących przyległy teren wraz ze zjazdami na przyległe działki,
• budowy wjazdów, zjazdów i przejazdów awaryjnych,
• wykonania organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
4. Budowę obiektów inżynierskich.
5. Budowę przepustów drogowych o funkcji hydrologicznej, ekologicznej i mieszanej.
6. Przebudowę cieków wodnych oraz istniejących urządzeń melioracyjnych.
7. Wycinkę istniejącej zieleni oraz przeniesienie roślin objętych ochroną.
8. Roboty branżowe związane z przebudową kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury nad i podziemnej.
9. Przebudowę infrastruktury kolejowej w tym: urządzeń elektroenergetycznych, urządzeń sterowania ruchem, urządzeń telekomunikacyjnych i sieci trakcyjnej związaną z likwidacją kolizji.
10. Wykonanie urządzeń ochrony środowiska.
11. Wykonanie wszelkich robót związanych z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją (w tym budynków i budowli).
12. Wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i inne.
13. Przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy, w tym zimowe utrzymanie.
14. Wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia obwodnicy do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z remontem nawierzchni dróg przekazywanych samorządom po oddaniu obwodnicy do użytkowania i zmianą organizacji ruchu.
15. Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy.
16. Wykonanie wszelkich innych robót i opracowań jakie okażą się niezbędne dla zoptymalizowania i zrealizowania inwestycji.
17. Uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie inwestycji.
Lp. | Oznaczenie obiektu | Kilometraż | Przewidywana długość obiektu (m) | Przewidywana szerokość całkowita obiektu (m) |
---|---|---|---|---|
1 | WS-1.8 | 1+809,75 | 37 | 12,20 |
2 | WD-3.3 | 3+255,81 | 48,5 | 10,65 |
3 | WD-4.6 | 4+611,38 | 51,63 | 11,4 |
4 | WS-5.7 | 5+654,20 | 62,9 | zmienna od 13,15 do 14,65 |
5 | MS-6.1 | 6+047,84 | 26,5 | 12,95 |
6 | WD-6.6 | 6+633,87 | 44,2 | 10,65 |
7 | MS-7.2 | 7+163,00 | 27,6 | 12,95 |
8 | WD-7.7 | 7+743,02 | 44,2 | 11,4 |
9 | WS-8.5 | 8+466,42 | 17,9 | 12,95 |
10 | WD-9.8 | 9+819,39 | 44,2 | 10,65 |
11 | WD-10.8 | 10+795,14 | 44,2 | 44,2 |
12 | WS-13.4 | 13+382,04 | 25,7 | 12,2 |
13 | MS-15.4 | 13+369,50 | 267,32 | 12,95 - 15,65 |
14 | WD-16.6 | 16+627,68 | 58 | 13,75 |
15 | MS-18.0 | 17+973,25 | 19,4 | 12,95 |